Cílení na zahraniční zákazníky se SEO či PPC reklamou

Úspěch české firmy mnohdy motivuje k expanzi na zahraniční trh, málokterá si ovšem uvědomuje, že ne vždy se v zahraničí setká s kladnou odezvou. Trhy jsou velmi rozdílné, a to i v případě, kdy se jedná o dva sousedící státy. Jejich zákazníci jsou zvyklí na určitý standard, a ne vždy je schopna zahraniční firma s vysoce nastavený standardy držet krok. Výrazně se zvýší i cena za logistiku na druhou stranu může expanze firmy na zahraniční trhy přinést nemalé obraty. Co když se ale expanze nedočká tíženého očekávání, a naopak bude spíše ztrátovou záležitostí?

Internetový vyhledávač

Už mnoho firem vzdalo usilovnou snahu prosadit se i v jiných zemích, a ne jedné z nich toto rozhodnutí zlomilo vaz. Nemalé investice, které se nezhodnotily a krachující firmy, které přitom měly tak slibně našlápnuto. Většina z nich doplatila na nízký či minimální průzkum tamního trhu a nedostatečnou propagaci či povědomí potencionálních zákazníků.

Zvýšení návštěvnosti díky SEO
SEO nebo také v překladu optimalizace pro vyhledávače https://www.seoconsult.cz/seo-v-zahranici má za úkol více zpřístupnit webovou stránku uživatelům internetu. Díky správné optimalizaci se URL na danou stránku objevuje mezi prvními výsledky ve vyhledávání. Tento proces je ovšem časově zdlouhavý, a to je pro mnohé firmy nezajímavé. Na druhou stranu jsou účinky trvalé a v budoucnu se dá se správnou optimalizací jenom získat.

Sociální sítě

Pomůže i placená reklama
PPC reklama https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-v-zahranici dokáže také cíleně přilákat potřebné zákazníky. Jedná se ovšem o placenou reklamu, kterou si ne každá firma může dovolit. Na druhou stranu je ale v porovnání s dalším druhy reklam přinejmenším výhodná. Inzerent totiž do ní může investovat finanční obnos dle svého uvážení. Výsledky jsou však vidět hned několik minut od spuštění. Navíc reklama cílí na konkrétní skupinu zákazníků.